Tuotetuki

IDEAL PLM:n tuotetuki palvelee asiakkaita Siemens PLM Softwaren ohjelmistoja koskevissa kysymyksissä.

IDEAL PLM:n tukiportaalin kautta voit rekistöröityä tuotetukeemme ja luoda tukipyyntöjä. Tuotetukemme on tarkoitettu ensisijaisesti tukipalveluasiakkaillemme. Pyrimme vastaamaan pyyntöihin mahdollisimman pian.Tukiportaalin kautta voit luoda tukipyyntöjä mihin vuorokauden aikaan tahansa, liittää niihin näytön kaappauksia tai muuta olennaista lisämateriaalia ja päivittää tapausta aina kun sinulle sopii. Tukiportaalista näet myös miten tukipyyntösi käsittely etenee.
 

Tuotetukemme palvelee teitä arkisin klo 8:00-16:00

Tuotetuki asiakkaille Suomessa:

http://support.ideal.fi/

Puhelin: +358 (0)9 540 48429.

Tuotetuki asiakkaille Venäjällä:

http://ideal-plm.ru/mod_forms/feedback/

© IDEAL PLM, All rights reserved.Trademark.